E-mail marketing i Ty – wskazówki, jak uzyskać najlepszy zwrot za swoje pieniądze
Jak często czytasz e-maile? Większość ludzi przegląda swoje konta e-mail co najmniej dwa razy dziennie.
Kiedy prowadzisz firmę, poczta e-mail z pewnością pomoże Ci dotrzeć do rynku docelowego. Oto kilka świetnych pomysłów na maksymalne wykorzystanie e-mail marketingu.Wstaw link do formularza subskrypcji do biuletynów marketingowych. W ten sposób, jeśli Twoi klienci przekazują e-maile marketingowe swoim znajomym, ich znajomi również mogą łatwo zapisać się na Twoją listę. Korzystanie z tej strategii ułatwia budowanie dużej listy potencjalnych klientów, którzy zgodzili się otrzymywać Twoje e-maile marketingowe.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz. Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Skorzystaj z wielu różnych zasobów, aby dowiedzieć się wszystkiego, co możesz o tym, jak skutecznie wykorzystać e-mail marketing. Istnieje wiele książek zarówno w Internecie, jak iw bibliotekach. Powinieneś także rozważyć dołączenie do klasy lub warsztatu na temat marketingu internetowego w Twojej okolicy.Bądź przewidywalny w swoich e-mailach. Wyślij je zgodnie z określonym harmonogramem. Upewnij się, że wysyłasz coś co najmniej raz w miesiącu, pomoże to utrzymać zainteresowanie klientów. Jeszcze lepiej, jeśli możesz wysyłać e-maile dwa razy w tygodniu lub dwa razy w tygodniu. Sprawdź, w które dni Twoja witryna otrzymuje najlepsze odpowiedzi, a następnie wykorzystaj je jako zwykłe dni do wysyłania e-maili.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty. Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe płynęły przez Internet do skrzynek odbiorczych innych osób, zastanów się, skąd je wysyłasz.
Najlepiej wysyłać często ze znanych i stabilnych adresów IP.
Nagłe przepięcia z nowych lokalizacji IP mogą budzić podejrzenia, a nawet skutkować blokami i czarnymi listami dostawców usług internetowych.E-mail marketing trwa, a stary dobry biuletyn stał się w dużej mierze przestarzały. Zamiast wysyłać ogólny okólnik dla wszystkich swoich subskrybentów, dołóż starań, aby dostosować e-maile do zainteresowań ich konkretnych odbiorców. Istnieje wiele solidnych programów i usług, które mogą Ci w tym pomóc automatycznie.Kontynuuj kontakt ze swoimi klientami, aby mogli się z Tobą powiązać. Dołącz do wiadomości e-mail polecenie informujące, że mogą natychmiast dołączyć, klikając poniższy link. Końcowy postscriptum może poinformować ich, aby nie spóźnili się z tą niesamowitą szansą na przynależność do Twojej firmy.Spraw, aby funkcja podglądu poczty wielu klientów poczty e-mail działała dla Ciebie. Pierwsza linia wiadomości e-mail jest zwykle nazywana preheaderem. Ponieważ wielu dostawców poczty e-mail wyświetla go po temacie, jest to skuteczna metoda przyciągnięcia uwagi.Zawsze upewnij się, że klienci mają jasny i zwięzły sposób rezygnacji z e-maili w dowolnym momencie. Zarejestrowali się u Ciebie, ponieważ chcieli uzyskać więcej informacji, a jeśli w dowolnym momencie chcą przestać otrzymywać te informacje, powinni mieć możliwość rezygnacji. To tylko sprawiedliwe.E-mail marketing może być świetną metodą na utrzymywanie kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Skorzystaj z informacji zawartych w artykule, który przeglądałeś podczas tworzenia kampanii e-mail marketingowej, a zobaczysz, że dobrze sobie radzi. Używając czegoś tak prostego jak e-mail, możesz promować swoją firmę.