Jak korzystać z mediów społecznościowych, aby zwiększyć swój marketing mobilny?
Żyjemy w nowej, ulepszonej erze cyfrowej.
Aby każda firma, która chce być konkurencyjna na tym rynku, musiała dokonać dostosowań w dotarciu do konsumenta. Marketing mobilny jest teraz bardziej niezbędny niż kiedykolwiek, ponieważ tak wielu konsumentów uzyskuje dostęp do danych za pośrednictwem urządzeń mobilnych.Upewnij się, że dajesz swoim klientom łatwy sposób na rezygnację z mobilnych wiadomości marketingowych. Opcje, takie jak kody do tekstu, które mają zostać usunięte z listy dystrybucyjnej, ułatwiają interakcję. Nawet jeśli klienci zrezygnują z otrzymywania wiadomości mobilnych, prawdopodobnie będą pamiętać, że to ułatwiłeś i będą bardziej skłonni do ponownego włączenia się, jeśli zobaczą wartość w Twoich wiadomościach.Zdobądź szkolenie. Wielu dostawców faktycznie oferuje programy szkoleniowe dotyczące bezpiecznego i prawidłowego prowadzenia kampanii marketingu mobilnego. Osoby te nauczą Cię wszystkiego, od tego, jak często wysyłać oferty i wiadomości, po przepisy, których będziesz musiał przestrzegać podczas trwania programu. Skorzystaj z tego.Tworząc kod QR dla drukowanych reklam, użyj skracacza adresów URL, aby kod QR był jak najprostszy. Proste kody QR są łatwiejsze do skanowania. Jeśli potencjalny klient będzie musiał wielokrotnie zeskanować kod QR, może się poddać, co będzie kosztować klienta.Żaden program do śledzenia sieci nie sprawdzi się, gdy próbujesz nadążyć za wynikami całej kampanii. Aby nadążyć za swoimi danymi, musisz upewnić się, że korzystasz z oprogramowania przeznaczonego dla telefonów komórkowych.
Wypróbuj różne platformy śledzące, takie jak Bango i Mobilytics, aby być na bieżąco ze wszystkim.Uczyń rezygnację z subskrypcji wiadomości tekstowych lub e-maili łatwym i bezbolesnym procesem.
Pamiętaj, że to, że klient wypisuje się z Twoich wiadomości, nie oznacza, że nie chce już być Twoim klientem. Jeśli sprawisz, że wypisanie się z subskrypcji będzie trudne lub niemożliwe, Twoi klienci stracą szacunek dla Twojej firmy lub marki.Sprytni mobilni marketerzy z talentem i wiedzą stopniowo realizują swoje mobilne kampanie marketingowe, powoli, ale pewnie, zwiększając ich głębię i rozpiętość. Możesz skorzystać z tej samej strategii. Musisz nadal nawiązywać kontakty towarzyskie w swojej sieci marketingowej, aby ją zbudować. Nie pozostawiaj kamienia na kamieniu, jeśli chodzi o strategię marketingową.Twój odbiorca prawdopodobnie wyśle mobilną reklamę marketingową, jeśli będzie to dla niego łatwe. Upewnij się, że promocje są łatwe do przekazania lub zawierają zachętę do zwiększenia reklam.Dla wszystkich informacji o sprzedaży produktów i informacji chcesz skonfigurować link do strony docelowej przeznaczonej na urządzenia mobilne. Wszystkie telefony muszą mieć możliwość korzystania ze strony przyjaznej dla urządzeń mobilnych, a chcesz, aby ten link był bardzo łatwy do znalezienia, aby Twoi klienci mogli dodawać je do zakładek bezpośrednio na swoich telefonach i często odwiedzać.Nie zapomnij wypromować swojej mobilnej strony internetowej! Poinformuj za pośrednictwem swojej normalnej witryny i mediów społecznościowych, że Twoja witryna została zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych. Pomoże to zbudować świadomość możliwości, pozycjonować Twoją markę jako przyszłościowego myśliciela pod względem technologii i kierować ruch na nową stronę mobilną.Tworząc bazę danych do marketingu mobilnego, uzyskaj uzasadnione pozwolenie od odbiorców na otrzymywanie wiadomości. Może być bardzo kuszące, aby po prostu wrzucić wszystkie zgromadzone numery telefonów komórkowych bezpośrednio do systemu kampanii, ale możesz nie wyświadczać sobie przysługi. Marketing mobilny nie jest lubiany przez wiele osób, ponieważ jest bardziej nachalny niż inne formy reklamy. Możesz wypędzić przyzwoitą ilość swojej bazy użytkowników, subskrybując je bez pozwolenia.Dzięki wskazówkom i poradom zawartym w tym artykule możesz pozycjonować swoją firmę, aby skorzystać z marketingu mobilnego. Może to potencjalnie poszerzyć bazę klientów i potencjał rentowności. Jeśli chcesz być prawdziwym pretendentem do dolara konsumentów, marketing mobilny musi być porcją na talerzu marketingowym.