Logo na krówkach
W ofercie jednej z firm znajdziemy krówki, na których można mieć własne logo. Jak to możliwe? Jest to możliwe, ponieważ taka firma sama tworzy cały projekt.
U nich zamawiamy projekt logo, który po pomniejszeniu znajdzie się na papierku zewnętrznym krówki. Drukują już zawinięte krówki? Oczywiście, że nie. Drukują na papierkach, a później sami je owijają, dlatego jest to bardzo oryginalna forma reklamy. Trzeba będzie wykorzystać każdą okazję do reklamy. Najlepszym rozwiązaniem jest zastosować takie krówki, które będą rozdawane na targach i innych imprezach. Jest organizowany festyn? W takim razie można się zareklamować. Politycy bardzo często wybierają taką formę reklamy. W ten sposób zachęcą słodkościami potencjalnego kandydata do siebie. To dobre i tanie rozwiązanie. Warto sprawdzić przygotowane oferty na krówki reklamowe i zastanowić się jak dużo ich chcemy zamówić. Im więcej zamówimy tym mniej zapłacimy w przeliczaniu na kilogram. Termin realizacji takiego zamówienia to do dziesięciu dni, dlatego trzeba to uwzględnić. Jeśli mamy w planach wiec wyborczy albo zbliżają się targi to trzeba będzie wcześniej zgłosić się do firmy i oni wtedy wszystko na czas będą mogli nam przygotować. Zawijanie w papierki trochę czasu zajmuje zwłaszcza, jeśli zamówimy dla siebie pięćdziesiąt kilogramów krówek z nadrukiem.
Nadruk na krówkach
Trzeba sprawdzić, w jaki sposób firma wykonuje nadruk. Chodzi o to żeby to było bezpieczne dla zdrowia, ale i żeby było wystarczająco wytrzymałe. W ten sposób uzyskamy najlepsze efekty i nadruk nie będzie się pod palcami zmywał. Firma powinna dysponować najlepszym sprzętem do drukowania. Sam projekt powinien być wykonany przez kogoś, kto się na tym bardzo dobrze zna. W ten sposób nasze zamówione krówki reklamowe spełnia wszystkie nasze wymagania. cena za każdy kilogram to ostatnie, na co zwracamy uwagę. Trzeba skupić się na sprawdzeniu firmy czy gwarantuje nam świeże i smaczne krówki. Wtedy jest to oferta, którą warto będzie się zainteresować, bo z niej będą bardzo zadowoleni nasi klienci.